Blog»

Google wolk

2 mei 2010

De promotiemachine van De Valk is goed op gang gekomen. Het project staat op verschillende plaatsen op de De Valk website. Samenwerkende makelaars hebben een bericht gekregen over het project. En er is een persbericht uitgegaan naar iedereen die ook maar een beetje relevant zou kunnen zijn. Dat levert veel respons, ondermeer van het megajachtenblad Boat International en van een Australische evenknie: Ocean Magazine. Beide zullen in één van de zomernummers uitgebreid aandacht aan het Sally Lightfoot concept en aan Long Tall Sally besteden.

De persberichten worden ondertussen overgenomen op allerlei internet fora. Google ‘Long Tall Sally Sailing’ en er komt een bemoedigende hoeveelheid sites tevoorschijn waarop het project wordt vermeld. Superyachts.com, superyachttimes.com, liveyachting.com, charterworld.com, boatinternational.com, en vele andere internetplatforms maken ondertussen melding van het project. Ook hierdoor krijgt Long Tall Sally veel meer aandacht binnen de relevante doelgroep dan we zelfstandig ooit gerealiseerd zouden hebben.

Ook melden zich de afgelopen periode geïnteresseerden. Met hen maken we afspraken voor een persoonlijke toelichting van het project. Daarbij merken we telkens weer dat het project zeer tot de verbeelding spreekt en dat het aantrekkelijk is voor een diverse groep mensen. Ook merken we daarbij helaas keer op keer dat een definitieve beslissing rond deelname niet binnen een paar weken genomen wordt.